من یک او ندارم...

او تنها دروغی بود که در رویاهاهم گم شد...!مگر می شود زندگی مرا بهم ریخته آفریده باشد .خدای دانه های انار.....

من یک او ندارم...

او تنها دروغی بود که در رویاهاهم گم شد...!مگر می شود زندگی مرا بهم ریخته آفریده باشد .خدای دانه های انار.....

من یک او ندارم...

چایت را بنوش ،!نگران فردا مباش از گندمزار من وتو مشتی کاه می ماند برای یادها-و بادها.....

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۱:۰۲ - قالب رضا
    :(
نویسندگان

علم بهترهست یا ثروت؟؟؟؟

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

آیا علم بهتر هست یا ثروت ...؟!!!

__پاسخ من: به این سوالِ بسیار پیچیده که معمولا یکی از نمونه سوالاتی هست که ذهن همگان ؟که ،نه !شاید اڪثرا را درگیر خودش کرده هست . و نیز این سوال از دیدگاه های متفاوت از نظر موافقان ومخالفان(اینکه علم بهتراز ثروت ومعکوسش ) مورد بررسی قرار می گیرد !البته خودِ من پاسخم چی ؟ می شود !آری منم شدید درگیرش شدم ...شاید با مثالی که می زنم بهتر جواب من را خواهید یافت ‌!

دانشجوی در حال تحصیل وعلاقه ی شدیدی به یادگیری ودانش دارد ولی شهریه ترم اورا از این نعمت بزرگ علم باز میدارد یا کودکانی که برای یادگیری علم ودانش،لوازمی ندارند چرا که اندک پولی هم ندارند ...!پس تا ثروت نباشد !علم چی .....؟فعلا قسمت دوم جواب بماند با فرض مثالی دیگر اینکه مردی ثروتی هنگفتی را در اختیار دارد ولی اینکه علم یا همون دانش رو ندارد که بتواند آن را بخوبی استفاده کند پس ثروت این مرد نیز به پوچی میرسد....چرا که این شخص توانایی لازم وشیوه درست را برای استفاده از این ثروت را نمی داند 

پ ن:بنظر من نه علم بهتراز ثروت ونه ثروت بهتر ازعلم هست !بلکه علم وثروت مکمل یکدیگرند

  • انیق جمالزاده

ثروت

علم