من یک او ندارم...

او تنها دروغی بود که در رویاهاهم گم شد...!مگر می شود زندگی مرا بهم ریخته آفریده باشد .خدای دانه های انار.....

من یک او ندارم...

او تنها دروغی بود که در رویاهاهم گم شد...!مگر می شود زندگی مرا بهم ریخته آفریده باشد .خدای دانه های انار.....

من یک او ندارم...

چایت را بنوش ،!نگران فردا مباش از گندمزار من وتو مشتی کاه می ماند برای یادها-و بادها.....

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۱:۰۲ - قالب رضا
    :(
نویسندگان

کی رفته ای ز دل ؟

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶ ب.ظ

                                             "کی رفته ای ز دل ؟


 کی رفته ای زدل که تمنا کنم تورا      ❤❤❤کی بود ه ای نهفته که پیدا   کنم تورا

غیبت نکرده ای که شوم طالبحضور❤❤❤پنهان نگشته ای که هویدا    کنمتورا

باصد هزار جلوه بر ون آمدی که من   ❤❤❤باصد هزاره دیده    تماشا    کنم تورا

بالای خود درآ ینه چشممن بیبین      ❤❤❤تا با خبر زعالم       وبالا       کنم تورا

مستانه کاش در حرم ودیر بگذری      ❤❤❤تا قبله گاه مومن     وترسا      کنم تورا 

خواهم شبی نقابز رویت برافکنم  ❤❤ ❤خورشید کعبه ماه    کلیسا     کنم تورا

طوبی وسدره گر قیامت به من دهند ❤❤❤یک جا فدای قامت   رعنا         کنم تورا 

زیبا شود به کار گه عشقکار من       ❤❤❤هرگه نظر به صورت زیبا       کنمتورا 


"فروغی بسطامی"