من یک او ندارم...

او تنها دروغی بود که در رویاهاهم گم شد...!مگر می شود زندگی مرا بهم ریخته آفریده باشد .خدای دانه های انار.....

من یک او ندارم...

او تنها دروغی بود که در رویاهاهم گم شد...!مگر می شود زندگی مرا بهم ریخته آفریده باشد .خدای دانه های انار.....

من یک او ندارم...

چایت را بنوش ،!نگران فردا مباش از گندمزار من وتو مشتی کاه می ماند برای یادها-و بادها.....

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۱:۰۲ - قالب رضا
    :(
نویسندگان

پسران رویایی!دورهمی عالی

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷ ب.ظ

هدف من برای گذاشتن این عکس، وبقول معروف این پست -دوست داشتن ها آدم هایی که در تصویر مشاهده می کنید!چه عکس خوبی!محبت ودوستی بین آنان برق میرند !با اینکه دو پسرک خوشگل ِ خوش اندام و خوشتیپ در این عکس از خود چهره های متفاوتی بر خلاف دیگران نشان می دهند! ولی حقیقت این دو بنظرم این نیست !و چه بسا متفاوت بودن اینا در عکس ،عکس را از دید من نیز بسیار رنگین کرده-مسبب این شد تا این پست را بزارم !چه فرقی می کند آنان از خود اشکال مختلفی نشان بدهند!آن ها با هم هستند!جمع شان ،جمع است !وزندگی زیبایی دارند....😊مهم باهم بودن هست-عشق بورزید-زندگی کنید-خوب و باهم خوب باشید!تا زیس��گاه تان رویایی شود !